За результатами опитування споживачів і експертів наша компанія стала в 2020 році переможцем в категорії “Виробництво косметичних засобів” рейтингу Вибір Країни.
Півроку тривав творчий конкурс «Осяяні любов'ю. Батьківство та материнство». Його тему було присвячено життю, розвитку дитини у гармонійних відносинах з татом і мамою.
Цієї осені БІОКОН розпочав ще одну важливу ініціативу у низці своєї соціально відповідальної діяльності. Творчий конкурс «Осяяні любов’ю. Батьківство та материнство» компанія оголосила для художників з метою розвитку творчого потенціалу в Україні та висвитління у мистецтві важливої теми батьківства.
Сонцезахисна серія БІОКОН стала лідером за результатами опитувань конкурсу торговельних марок «Фаворити успіху 2018» у категорії «Лінія засобів для захисту від сонця та загару».
БІОКОН реалізує благодійні проекти для здоров’я жінки, тепер долучився і до підтримки «жіночого мистецтва». Це черговий внесок компанії у соціально важливі справи суспільства.
Нові формули засновано на даних досліджень фотодерматологічних лабораторій BASF (Germany) та Ashland (France), які проведено за методиками, що затверджені в ЄС.
В пологовому відділенні Вишгородської центральної районної лікарні буде світліше працювати лікарям. Адже ми передали до цієї установи у якості благодійної допомоги оглядові світильники, які використовуються для забезпечення додаткового освітлення під час проведення хірургічних або інших медичних маніпуляцій.
23 листопада ми передали апарат високочастотний електрохірургічний ЕХВЧ-120 ”Надія-4” з комплектом гінекологічних електродів до Бориспільського пологового будинку. Покупка апарату стала можливою завдяки проведенню проекту "Подаруй життя", який ми реалізували разом із журналом "Твой Малыш" та благодійним фондом "Единственная".
16 серпня ми завершили конкурсну частину благодійного проекту «Подаруй життя!» і почали підготовку до фінішної його частини: благодійної фотовиставки-лекторію.
Нове життя – це Любов! Любов – це життя! Саме такі меседжі всеукраїнського проекту «Подаруй життя» в рамках соціальної програми «Біокон для здоров’я жінки та дитини» за підтримкою експертного журналу для батьків «Твій малюк».
Як готувати себе до весни, нам у третьому відео проекту «Чого хоче жінка» розповіла експерт з правильного харчування та здорового способу життя Іра Христевич.
Разом з редакцією сайту PINK.UA в другому ролику нашого спецпроекту «Чого хоче жінка?» ми говоримо з фешн- і б'юті-блогером Катрін Марченко про те, як жінка зустрічає весну!
Фіналом проекту «Мистецтво бути красивою», який тривав понад півроку, стала зустріч героїні проекту Ольги Сумської з авторами кращих есе про красу жінки.
Багато років бренди БІОКОН та Журнал "Лиза" надихають і допомагають своїм відданим шанувальникам бути красивими, молодими і енергійними: журналу Ліза в цьому році виповнюється 20 років, а бренду Біокон виповнилося 25!
Соціальна відповідальність бізнесу – поняття, яке з’явилося в Україні порівняно недавно. Його сенс полягає у відповідальному ставленні компанії до продуктів, які вона виробляє, чи послуг, які вона надає; до споживачів, персоналу, партнерів. Активна соціальна позиція компанії грунтується на гармонійному співіснуванні, взаємодії т...
Мистецтво бути красивоюСаме таку назву має масштабний beauty-проект бренду БІОКОН та медіа-концерну «Едіпресc». Протягом півріччя – з листопада 2016-го по квітень 2017 року - на сторінках видань, сайтів та фейсбук-сторінок Viva!, «Единственная», «Твое здоровье» ми будемо розмовляти про те, що хвилює кожну жінку: як зберегти мол...
Зволожувальний АКВА ГЕЛЬ для вмивання серії "Натуральний догляд" ТМ БІОКОН став переможцем у щорічному конкурсі споживачів, експертів та бьюті-блогерів "BEAUTY HIT 2016" у номінації "Засіб для вмивання".
Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» підвів підсумки рейтингових досліджень з метою визначення найкращих та найулюбленіших громадськістю товарів і послуг українського ринку у 2015 році. Торгова марка БІОКОН визнана кращою відразу у двох номінаціях!
Сонцезахисна серія «БІОКОН» отримала «Українську народну премію» У 2015 році Сонцезахисну серію «БІОКОН» визнано брендом №1 за результатами опитування 70 000 чоловік на сайті «Української народної премії». Вибір українських споживачів вчергове підтвердив: Сонцезахисна серія «БІОКОН» заслужено є лідером національного ринку.
У рамках своєї участі у виставці INTERCHARM- Україна-2015 БІОКОН провів прес-конференцію, де на питання журналістів про діяльність і перспективи розвитку підприємства відповів комерційний директор компанії Шаховцев Андрій Геннадійович. Спілкування з прессою було розбито на три основні інформаційні блоки: відкриття нової фабрики ...
16-18 вересня запрошуємо відвідати стенд БИОКОН у рамках виставки INTERCHARM- Україна 2015 за адресою: Міжнародний виставковий центр, Броварський проспект, 15, м. Київ.